ALLTID I SISTA MINUTEN

hallå där.
Kom in för typ en halv timme sen efter att varit på promenad/sommarjobbs jakt med mamma, hahaha.
Gick till Tempo i centrum först för att fråga efter sommarjobb men där vare 18 som gällde.
Så de får bli nästa sommar. 
Vandrade vidare mot köpis.
Gick förbi donken och var så sugen på en milkshake, så det blev en varsin liten. :D
In på köpis och gick in på Eurosko och pratade med min gamla granne, frågade även henne om sommarjobb.
Men fick ett NEJ! Det finns inga arbetsuppgifter att göra där sa hon.
Så ska gå runt och fråga vidare någondag sen..
För att jag har knappt sökt något för det inte går nå vidare för mig att skriva ett jävla CV.

Kollar på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show nu och äter fruktsallad, mums! :)
Ska även slå en pling till min far och prata business..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0