ÅNGEEEEST!

Jag ser verkligen inte fram mot morgondagen,
som kommer bestå av en skoldag som börjar klockan 8.00 och slutar 16.30!!!!
Vårat nya schema är helt sjukt.
Kan undra hur dem tänkt hur vi ska få någon fritid?!
usch, jag orkar inte..
Och typ nu precis dagarna innan jag har börjat vända på dygnen också, suveränt...

Har förövrigt inte gjort någonting idag,
skulle såklart pluggat men har jag någon lust och gjorde jag det?! - nää..
Fan va oansvarig jag är.. Jag som ligger efter oså.
aja mitt eget fel att jag skjuter upp det hela tiden.
nu blir det tvtittande och fortsätta läsa "när jag hör din röst" <3
Hoppas inte Adam håller mig vaken så jävla sent bara eftersom han är ledig imorgon
men inte jag ..

nån som skulle kunna hjälpa mig fixa designen på bloggen förresten? :)
Jag har lessnat ganska mycke på den.

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0