DÅ VARE DAGS IGEN

jaa, som rubriken lyder så äre ju dags igen för APU en vecka till som börjar imorgon.
Egentligen skulle jag vilja ha de flera veckor till, eftersom jag är så otroligt less på skolan av olika anledningar.

men igår blev det att käka grillat, alltid lika gott!
Tog cykeln sen och mötte upp Emma L för en cykeltur..
Det blev en lång en på tre timmar runt om i hamrånge lite här och var och träffade lite folk! :D
Så är öm i arslet idag för min sadel på cykeln är så jävla obekväm.
Senare när natten smygit sig på så ramlade det in en full pojkvän i inte så gott skick efter en utekväll me nå kompisar.
Idag har inte hänt mycket.. nästan ingenting alls.
Hade velat sovit ut några timmar till imorse, men inte får man de när man är där ute hos far eller.  haha

Just nu är tvn på och älskling är här som vanligt..
det är söndagsparty på tvn och om jag får säga de själv, så äre helt jävla värdelöst! :o
Helt otänkt program som dom bara kommer på själv direkt i rutan när det är live känns de som.
Ni får vänja er att det kanske inte blir så många uppdateringar jämt, för jag är värdelös på dehär med bloggande.
Blir alldeles strax sängen och läsa lite och mysa förhoppningsvis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0