FIGHT PÅGÅNG!

haha, håller på att slåss och bråkas med Adam lite just nu.
Han som ville reta upp mig så att jag skulle få lite utbrott på han så han får skylla sig själv. haha

men både igår och idag vare APU mellan 8.40 till 15.00 ungefär.

Är fan skit trött när jag kommer hem efter!
Tog en liten tupplur på 20-25 min igår men Lelle väckte mig,
och idag somnade jag på soffan uppe efter jag kommit hem också.
Drog faktiskt ner till gymmet vid sportis igår med mamma och Mathilda igår efter middagen också,
gymmade typ en timme. Skönt som fan! 
Mamma och Mathilda badade medans. 
Nästa gång mamma och jag ska gymma så ska vi nog boka en instruktör som kan vara med, 
för vi är inte så kunniga på alla olika träningsmaskiner. (a) 
Så det blir nog nästa vecka får jag hoppas.

Just nu är tvn på och Adam ligger på soffan bredvid.
Är även Fråga Olle på tv ikväll :)


Kommentarer
Postat av: madelene

Sv; Precis, jag har iaf bytt nu :)

2009-04-22 @ 20:43:40
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: madelene

sV; Gävle reklam, jag hade min praktik där i nian också. Det är en reklambyrå som hjälper företag att marknadsföra, riktigt roligt faktiskt. Sist fick jag hjälpa till med att skapa logotyper, trycka tryck på olika produkter, skapa andra motiv osv. :D

2009-04-23 @ 21:48:55
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0