FREDAG & PÅÅÅSKLOV!

Tjabbaaaaa,
skola på förmiddagen eftersom det finns lite restuppgifter som ligger och behöver göras.
Gjorde även engelska nationella muntligt med min lärare eftersom ingen annan kunde ställa upp och prata med mig.
Så det gick inge vidaare allllllls!
Efter skolan gick jag runt på stan en snabbis innan jag åkte hem och låste upp för bror som skulle fixa nåt med sin bil här hos oss & hämtade en sak. Åkte tillbaka till stan direkt efter jag kommit hem typ. Mötte upp Emma & Jennifer och gick med dom på stan ett tag. Blev en söt t-shirt köpt. Jag tröttnade att gå runt efter någon timme och åkte till Sätra för att heja på mamma som gjorde ett litet jobb där idag. Bussresan dit var inte trevlig! Bussen var fullsmockad och självklart fanns det en plats kvar bredvid mig och där sätter sig en man som är alkolist! Han stank och verkade inte märka alls att jag satt på innersta sättet, för hans jacka var nästan upptryckt i ansiktet på mig. Ville fan sluta andas, haha.
Pratade lite med mamma där som sagt oså satt jag mig på bussen hem sen.

Har inte gjort något speciellt alls sen jag kom hem.
God middag som bestod av kycklingröra (kan man säga) och ris, väldigt smakligt :D
Inga glasbitar i våran kyckling vad vi kände iaf och jävla tur de! Blir ju fan rädd när man hör allt dedär om glas funnen hit o dit.
Adam ligger såklart & sover på soffan redan nu. Fast kan förstå att han är trött för han klev upp 6 imorse.
Ska nog lägga mig strax jag med för jag har ändå så tråkigt, haha..

nu blev de långt skrivet, men skit samma.
jag saknar dig..

heeejs (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0