FREDAGENS & LÖRDAGENS HÄNDELSER

Förlåt för dålig uppdatering, men ni ser väl vädret ute nu?! :)
Så då passar man ju på.
men ska berätta nu om Tildas o min resa med tåg oså.

Fredag; Åkte in till stan till klockan tio, mötte upp henne vid tågstationen
och vi stod där och funderade lite om vart vi skulle åka eftersom vi inte hade
bestämmt oss och visste inte riktigt hur mycket det kosta.
Men klev på tåget mot Falun/Borlänge iaf och vi bestämde oss för att åka till Borlänge
när vi fick reda på tågpriserna.
När vi väl var framme så visste vi inte vilket håll vi skulle gå för att komma till kupolen,
eftersom de är så stort och runt så tänkte jag att man kanske ser den men det gjorde man ju inte.. haha
Men vi började gå och såg en skylt så vi följde den och kom fram rätt.
Gick runt och kollade/shoppade lite, käka min efterlängtade kebabrulle som jag var sugen på
och shoppade vidare.
Tåget hem gick 16.16 och det vart helt perfekt tid för att jag skulle hinna med kvällsplanerna också.
Fick med mig hem en härlig huvtröja, ett linne och ett annat linne som är som en tunika, underkläder och deo.
Så där var alla mina pengar brända.. Ångesten kom eftersom nåt köp kändes onödigt, men jaa.. Så
gåre när man inte tänker efter. haha
Träffade iaf upp Adam på kvällen och gick på bio eftersom vi hade 2 år tillsammans ;)
Rickard följde med han också, haha. Fast & Furious blev det. Skit tuff/bra film och jag tycker om sånna
filmer så varför inte se den?

Lördag; Var förbi lillebrors grav och sa glad påsk och lade ett litet påskägg till honom.
Övningskörde en bit in till stan därifrån och blev irriterad på en gubbe som körde där jag skulle köra,
hahah så kom lite fula ord ur munnen på mig och mamma&Adam hade roligt för de :p
Satt mig på bussen mot Hamrånge och åkte till pappa för att käka påskmat oså där.
Fick ett jättestort påskägg med godis och underkläder av pappa&Ankie och en hink med godis i av
Emil & Elins morfar. Mycket snällt.
Fick även min efterlängtade boook. :)
Började läsa på en gång!
Åkte hem till mamma igen mot kvällningen och mös framför film med godis och Adam ;p

nu blev det jätte långt, men sån fåre bli.. hihi

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0