God natt!

Hej där igen.
Riktigt gott med kvällsfika vare.
Jaa, idag var första dagen på APUn där jag ska vara i två veckor..
AB Karl Hedin heter de och är ett byggföretag.
Pappa är kund där genom hans jobb så han känner typ alla, så därför fixa han dedär åt mig.
Kom dit vid halv nio, fick börja plocka upp varor som kommit oså.
Fick också sätta en massa prislappar på olika elektrolux prylor.
Det kändes som ett memory för man skulle leta på rätt nummer och greja på de först och inte bara sätta dit de. haha
fick göra lite sånt. Efter lunchen, typ halv ett så fanns det ingentiiiiiing att göra.
Så gick runt i butiken lite och fördrev tiden.
fick en liten uppgift att göra efter typ en timme sen sa en av killarna att jag fick gå.
Så slutade 14.15 ungefär.
Riktigt skönt! :)
Dem prata om att de tyckte synd om mig för att jag skulle vara där i två veckor, eftersom de inte finns så mycket att göra, haha.
En klasskompis mamma jobbade också där. ^^

Fick komma dit till åtta - nio nångång imorgon,
så de är ganska skönt.
Blir sängen nu..

Kommentarer
Postat av: madelene

Ja, vi står ju bara och glor på vår apu, det största vi har gjort är att vi har städat hyllorna. Sen har vi inte gjort så mkt mer, sen får vi ju skäll när vi inte gör nåt, även fast de säger att det inte finns något att göra, haha.

2009-04-21 @ 20:34:28
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0