NU ÄRE IGÅNG IGEN

skolan jaa.. blää!
Klev upp fem över halv sju och började skolan klockan jävla ÅTTA!
Man kan väl åtminstone ha halv nio som tidigast.. men nej, inte vi på Thoréns heller.
Adam fick ju såklart ligga kvar i sängen och sova vidare i flera timmar till -.- fuusk!

Skoldagen gick helt okej iaf.. Fick sluta tre istället för halv fem så det var ett jävla plus ;)
Har inte gjort mycket efter de. varit hemma bara.
Har en massa tankar & känslor som bubblar i mig nu känner jag.
så tänker nog faktiskt skriva av mig i ett till inlägg.
Om jag får rätt fram ord och det inte försvunnit så. haha

ge gärna tips om nå bra musiiiiik!
är så uttjatat de jag lyssnar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0