ONSDAG?

Man glömmer ju nästan bort vad det är för dag nu när man inte har riktiga rutiner att följa när det är lov, haha. Tänk då hur det blir i sommar när vi har flera veckor sommarlov.
Men skönt är det att vara ledig och inte behöva tänka så mycket på allting,
fast skoluppgifter ligger ändå och väntar på mig att de ska bli klara och bli inskickade.

Igår så cyklade jag och mötte upp Emma så gick vi in till Sabina och var med henne :)
Kollade på film oså sen cyklade jag hem till pappa igen och möttes av Adam som skulle sova i friggen med mig :>
Idag var jag hemma på dagen med Emil & Adam och gjorde inget speciellt, sen blev de lite bussåkande till mamma igen
så är här hos henne nu.
Övningskört till stan har jag också gjort! Riktigt kul vare fast körde typ inte så stora vägar, men de är bara bra de så slipper andra bli utsatta för mig på vägarna :D haha
Blir tvtittande med Adam nu oså ska Mathilda sova här nere vid oss fast på soffan,
för mamma o lelle jobbar imorgon. Hoppas hon inte vaknar allt för tidigt imorgon bara.

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0