ONSDAG,

tjabba!
Idag blev jag hemma för jag tänkte vara hemma och ta igen lite plugg som behövs lämnas in.
Kanske är dumt att vara hemma från skolan o missa ännu mera då tänker man, fast det är inte så
jätte speciella lektioner idag som man missar så mycket heller, så det står jag för.
Så sov till halv tio oså klev jag upp. sen har jag & mamma varit iväg och köpt sängen o käkat lunch nu :)
Inlägget innan om sängen krångla igår när jag skrivit de, så därför kom de upp nyss.
Men så förhoppningsvis blir det att möblera om och slänga ut den gamla sängen och in med den nya ikväll
när Adam kommer hit och kan hjälpa mig.. Då måste jag passa på att rensa ut garderoben oxå, behövs verkligen!

nää, nu ska jag sluta babbla och börja plugga..
hörs sen


riktigt härligt väder är det ute idag med.. solen värmer härligt!
Så nu smälter snön och det blir blöt på vägarna men det är bara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0