PÅSKGODIS

hahha, kom en liten rolig sak jag kan dela med mig av..
Var förbi Coop en sväng förut innan jag övningskörde till stan
oså skulle jag köpa lite lösgodis tänkte jag för det är ju ändå så billigt nu, 39.90 kr/kg.
Plockade i det jag ville ha och Adam stod bredvid o sa det han också ville ha, så det blev lite tyngd på påsen kände jag..
Går till kassan, Adam betalar för en gångs skull och så ser jag på kassaapparaten att de blev 63 kr och det vägde 1,6 kg (a) haha .. Kan ju säga att jag tog påsen och spraang ut ur butiken från Adam för jag skämdes :') hahaha.

Men man får väl unna sig en massa onyttigt nu när det är lov va? ;)


Bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0