STOP AND STARE

Ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering. Har haft tid för det oså, men har bara inte orkat.
Har skjutit upp det hela tiden, så som jag brukar göra med skolarbeterna...
Skriver ändå bara booring things, men de får ni stå ut med om ni ska läsa de ;p

Drar igenom lite vad som hänt.
Fredag; Orkade inte åka till skolan, så stannade hemma och gjorde lite arbeten istället.
Blev inte mycket gjort men iaf.. Olle kom hit oså cyklade vi till hans tjejkompis i Rörberg..
Stannade där i typ en kvart sen cyklade vi hem igen för det var dags att hämta Mathilda på dagis.
Var hemma med henne oså, gjorde iordning och käkade tacos.
Senare åkte jag en massa buss ut till Jennifer i norrsundet och vi kollade lite på Talang innan vi gick ut
för att träffa Matilda. Ni missa väl inte knäckebrödsdansen?! :D
Vi var ute och gick i de kyliga kvällsvädret när vi bestämde oss för att åka till Bergby nånstans på en liten byfest.
Var inte så roligt där när vi kom dit, så jag och Jennifer stannade inte länge.
Åkte hem till Adam och sov.

Lördag;  vaknade upp i Adams kalla rum och bara var där i ett par timmar.
Vi begav oss sen mot stan för att åka upp till andersberg, till mammas jobb för hon skulle ändå sluta
så vi kunde passa på att övningsköra hem.
Men blev lite annat planerat helt plötsligt så blev sur min på mig där ett tag. haha
Löste sig iaf lite och Adam fick övningsköra hem en bit. Så de var bra.
Käkade grillat och bara myste framför tvn med gubben min på kvällen :)

Söndag; Gjorde typ ingenting?! Bara var hemma och slappade & såg allmänt risig ut :)
Rensade iaf garderoben som tog några timmar.. Fyllde en hel säck men har ändå skit mycket kläder kvar.
Har ju inte äns plats med allt.

och idag började APUn som är två veckor.
Skriver mer snart, ska upp och äta kvällsfika nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0