TRÖTTHETEN TAR ÖVER

Jag tänkte när jag kom hem för ungefär en timme sen på massa saker jag skulle skriva och berätta här i bloggen,
men sen när jag sätter mig framför skärmen blir jag skit trött! haha
Så jag berättar imorgon istället för er vad som hänt och vart  jag & Tilda kom med tåget vi skulle slänga oss på :D haha

Har gått och tänkt på Sandor slash ida filmen någon dag nu,
att det var länge sen man såg den oså.
Så håller på att ladda ner den nu (ajaj, ipredlagen?!)
eller jahaja, nu blev den klar också, skönt..
Så ska krypa ner framför adam i soffan eller flytta datorn till sängen och kika på den nu, fast vi kommer väl antagligen somna ifrån den båda två.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0