Tröttnacke?

haha, det är nån som brukar gå runt o säga tröttnacke . Tror det är Tilda.
Möblerade om och ställde in nya sängen igår kväll iaf med hjälp av älskling & Lelle.
så vi invigde den igår ;) haha
Idag blev det skola som var slappt även fast jag har hur mycket plugg som helst o göra egentligen.
Blev en sallad till lunch på stan eftersom Tilda inte tycker om pytt-i-panna..
Slutade skolan klockan 13 istället för 16 också eftersom vi var klar med de vi höll på med på sista lektion, så de var skönt.
Gick på stan en sväng och kollade lite.
Jag vill hitta skor! :(
Jag vet vad de är för modell jag vill ha, men hittar inga riktigt speciella som "DOM VILL JAG HA".
men det är väl bara att leta vidare.

Är trött och lat som fan nu och lite smått ont i huvet. Jag som aldrig brukar ha ont i huvet meen aa.
Blir nog mat snart, sen åker jag efter klockan sex mot stan för att åka vidare till Tilda för att äta tårta & ge henne present eftersom hon fyller år! :) Så grattis på henne. <3
Adam kommer och sover med mig ikväll igen också :)


<3

heeeejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0