VART FINNS ORKEN?!

förlåt för att jag inte uppdaterade något igår.
Även fast jag satt ganska mycket vid datorn så blev det inget skrivet här.

Hade lyckan att sluta 11.30 igår :))) Skönt!
Mamma hämta upp mig utanför skolan och vi åkte mot mormor&morfar,
påvägen dit så bytte vi så jag fick köra.
Det gick helt okej.
Blev bjuden av mormor på fika oså, somnade även på soffan där. Haha
Fortsatte övningsköra när vi åkte ifrån henne och hämta Mathilda på dagis
och Olle hemma hos sig, sen hem.
Adam kom senare efter han slutat skolan.

Imorse kände jag verkligen att jag vela ligga kvar i sängen.
kan säga att jag kommer tappa huvet i bänken och somna eller något idag under skoltiden.
Har redan gjort det en gång. sjukt trött!
Adam den jävla lycko har ju sovmorgon till 12.20 eller nåt idag, så han ligger hemma hos mig och sover -.-
Men behöver verkligen komma till skolan och plugga lite även fast det blir dåligt med de.
Allt som har med skolan och skolarbeten går åt helvete nu känner jag.
Bryter fan ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0