YEY!

haha, lovet är i fullgång och har inte riktigt haft tid/orkat uppdatera
men kan dra lite nu vad som hänt de senaste dagarna ^^,
 
lördag; åkte in till stan med Adam och mötte på Tilda oså kollade vi på modevisning inne på nian och sedan gick runt lite i butiker o kikade lite. Adam sedan hem till sig och Tilda följde med hem till mig för att käka grillat för första gången på dehär året :) skit gott vare! Vi gjorde oss sen iordning & åkte till stan och mötte upp bl.a. Sabina för att dra vidare på lite fest i andersberg. Det var trevligt men slutade inte så bra för mig, ehe. Tur att man hade sällskap/hjälp hem oså så man kom hem o allting sånt.. aja, nog om de nu (a)

Söndag; Vaknade upp och mådde inge vidare bra fast de var ju självförvålat så får skylla mig själv, haha.
Slappade ett tag tills Adam kom så stack vi ut och gjorde de vi brukar på söndagarna, skönt att det var sista gången!!
Efter vi kommit hem igen vare bara att cykla till Ikea & köpa någon grej som pappa behövde. Käkade mat & packade sedan oså åkte jag ut till pappa i hamrånge.

Måndag; Fick sova till tio för annars har man ju sovit halva dagen som pappa säger -.- Käkade frukost och åkte ner & gymmade med Emil och Adam. Sprang på bandet 30 min, hurtig som man är! (a) Sedan hem o duscha oså. Efter middagen gick jag till hamrångefjärn och var med Sabina :) Spelade lite Guitar hero som hon ägde ut mig på, haha oså gick vi lite promenad och hem till mig i friggen för att kolla film. Fortsatte sen kolla film med Adam efter hon åkt hem och han sov kvar hos mig ;)

och idag så har jag typ bara varit och gymmat med Adam&Emil igen.. Riktigt skönt! Har typ inge gjort nåt mer. Är inte så roligt väder ute helr :( Men ska träffa Sabina sen mot kvällningen. Får se vad vi hittar på :) Hoppas Adam komr och sover med mig i friggen oxå.

Modevisning
<3
Sabinas tatuering :D De ända jag fick på bild i lördags. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0