-

Ännu en skoldag är slut och vi håller på att "pimpa" skolan förfullt.
Med att göra den finare och så, eftersom det bara är typ helt vitt och tråkigt överallt
så vill vi sätta sprätt på det med en massa färger o grejer.
Jag gillar min skola ja, vi elever får bestämma så mycket oså :)
men ja, riktigt skit väder det blev också då.. man känner sig så trött o skit av sånt här väder,
så man kanske ska ta sig en powernap..
Senare kommer Adam som varit på lager 157 idag med alla andra handels elever från Borgis.
Får se om han inhandlat nåt åt mig också, men det är tveksamt ;/ haha..

Jag glömde skriva om i Måndags igår också när jag skrev detdär lite längre inlägget,
men jag var med Tilda på eftermiddagen/kvällen & tog en promenad runt Gävle strand osådär. Mysigt!




:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0