FREDAG

På måndag börjar skolan igen.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de.
Men just nu känns de bara segt med plugg.. men säg nån gång när det inte gör det?
Sa åt mamma igår att väcka mig o seg-gubben vid elva idag, men orkade vi kliva upp dådå tro?
nää, vi klev upp typ tjugo över ett (a) haha.. illa de!
& sedan dess har jag gått runt i morgonrock och jag har på mig den än. Seg-gubben har åkt han me ;/
Men nu måste de ta o hända nåt så jag ska ta en dusch o fräscha/pigga upp mig.
Är så jävla lat idag oså orkar jag inte göra nåt fast jag ändå inte bara vill sitta hemma själv ikväll.
Helst skulle jag bara vilja ligga i sängen hela dagen med gubben min och mysa, men de får bli nån annan dag.
Men ska nog till Josefine senare och fika lite eftersom hon fyller åååår på måndag, grattis stumpan! :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Puss kul att du ville komma:)

2009-08-24 @ 13:26:06
URL: http://gnilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0