MÅNDAG

Lördagen var trevlig, var somsagt på tjejmiddag hemma hos Jossan först,
efter vi ätit spela vi "jag har aldrig..", öl spel och lite sånt.
Kom in till stan strax före tolv & då blev det lite spring här och där innan jag satt mig på tant grön i typ tio min med Adam, Sabina, Lisa & dom andra, sen blev det en hamburgare som smakade curry (?!!) och hemgång med Adam. Gårdagen blev lugn, var hemma med han ett tag innan han åkte hem.. Jag tog en cykeltur oså åkte jag och mamma till mormor&morfar på kvällen och åt lite svamp och spela kort! :D

ska ta och hoppa in i duschen nu,
för att fixa mig för skolan..
Har ju somsagt sovmorgon och börjar 12 idag :)
Går bara tre timmar också, riktigt skönt.

har förresten inge bilder sen i lördags,
men ska be dom skicka sen så kanske de kommer nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0