Senaste veckorna har jag..

- har jag haft hemma mysdagar med Adam.
- hjälpt hans syster att flytta.. för tredje gången vi hjälper henne ;p
- varit på crusing i Falun med tilda, hennes pappa & bror.
- Jobbat två dagar på en stor äng med Jossan x) blev 520 kr iaf..
- Var i Rättvik en vecka med familjen + tilda.. Var med en massa norskar, var till lager 157 oså :p En rolig vecka som gick alldeles för fort och det var inte så bra väder.
- Varit hos pappa.. åkt ring & vattenskidor efter hans båt. Badat i totra med kompisar.
- Varit mycket med Jennifer :))
- Varit på sommaryran i stan. kom tillbaka med cityfesten säger jag baara!! riktigt skit var dedär. Förutom att jag & Tilda vann en stor marabou på 2kg att dela på :D
& en massa festande har de blivit också, riktigt skooj :)




lite bilder sådär ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

olala vilken snygg bild du har lagt ut på mig :)

2009-08-13 @ 21:48:00
Postat av: maddeM

självklart gullet ;)

2009-08-14 @ 01:56:29
URL: http://madeleneemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0