Seven days a week

just nu håller jag på att leta vad jag ska ha för kläder på mig ikväll
när det blir lite fest, tjejmiddag, crusing och andra trevligtheter..
Är så sjukt trött på de kläder jag har, eftersom det känns som jag har samma på mig varje gång ^^
Men det blir nog bra iaf.
Igår vare bara kvällsmys hemma med Adam,
vi gjorde tacos & sen kollade vi på män som hatar kvinnor så nu har jag sett den också, haha.
Jag vet att jag var lite efter med de, men var inte lika taggad som alla andra på att se den.
Den var bra, men inte riktigt min typ av film.

men fan va taggad jag är på paarty nu,
hoppas på en bra kväll! :D
& så kommer jag ju få sova med min karl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0