TORSDAG?! - äre inte måndag?

haha, ja inte håller jag riktigt koll på dagarna nu under sommarlovet heller.
men igår blev det en cykeltur till Bergby fram och tillbaka med lillasyster istället för en promenad.
Sen var jag till Sabina en sväng på kvällen och pratade lite.

Idag var jag duktig o klev upp 8.30 bara för att följa med Ankie (pappas fru) och handla i stan..
Sen skjutsa hon hem mig till mor min. Adam kom oså åkte vi till stan och han bjöd mig på mumsig mat
på Österns Pärla :) riktigt mysigt, tack älskling!!
Annars har det inte blivit mycket gjort idag.
men jag har saker att göra, som jag fick sån jäääävla ångest över nu... plugg..
jävla skit. jag orkar inte! & fick sån jävla ångest över att börja skolan igen, fast jag vill ju de.
Men inte att plugga, de orkaaaaaaar jag inte.. helvete. vill gå o gräva ner mig ett tag nu tror jag.
och nu har det blivit nåt med dator, så det händer inget när man laddar den så de står att
det är 0 % hela tiden. skit bra, heja! blir att lämna in datorn så fort skolan börjar.. behöver formatera den också.
jaja, intressant va? :D haha, nää trodde inte de.

Stockholm & Gröna Lund imorgon med mamma, Lisa & Emma iaf.
Hemma på lördag kväll & då hoppas jag på nå roliga händelser runt omkring här ;p


<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

såg inte så mumsigt ut, nej :D tiihihih

2009-08-13 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0