When love takes over..

baah, jag hade kommit på värsta hemlighets texten som jag fick upp i huvet
när jag borsta tänderna och tänkte skriva ner här, men nu kommer jag bara ihåg typ en mening av allt dedär.. skit!

meen aa, skolan är igång igen & har gått 2 dagar där redan.
Det första vi fick börja med var att skriva ett CV och fixa apu plats
men CV hade jag redan ett skrivit, inte så bra dock men ett som får duga.
Sen fixade jag apu plats igår också så idag hade man typ inget att göra i skolan..
När jag slutat så käka jag lunch med mamma på Spice house (eller asian kitchen om man också vill säga de) oså övningskörde jag en massa :)

Helgen bjöd på massa mys,
först i fredags var jag till Jossan ett tag som jag skrev om
sen lördags blev de några timmar på köpis där det inhandlades en ny höstjacka, äntligen!
men alla pengar vare tack o hej till istället -.-
sen på kvällen var jag & några hos Sabina nån timme & "förfesta" lite för sedan blev de vidare till stan.
Kom väl hem till Adam efter tre nångång med sista bussen dit ^^,
Söndagen bestod mest av att flotta massa gott & mysa med gubben min.

jaa, det var nog allt för nu tror jag..
Dags att sova nu, i för sig börjar jag tio imorgon så de är skönt! :)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch

2009-08-26 @ 00:40:46
URL: http://elisabethnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0