CUZ I CAN!

blev ingen uppdatering igår för jag satt och pluggade på provet som jag hade till idag.
Försäljning och service var det som vi hade prov på imorse.
Tror det gick ganska bra på det faktiskt.
Adam var hos mig igår med. Vi Håller ofta på att busa och små "bråka" med varann, haha :p

Imorse bestämde jag mig för att åka till skolan och skriva provet bara sen åka hem,
för jag börjar känna mig förkyld och jävlig. Vill inte bli de nu till jul heller!
Men så blev det ju inte. Jag & Emmelie redovisade ett arbete i administration B
sen åt vi lunch på skolan och åkte hem.
Behövde inte sjukanmäla mig heller för vi slapp engelskan som vi skulle ha på eftermiddagen.
Så fick sluta typ halv elva fast skulle slutat typ halv fem. Ganska bra de du! ;D haha.

Ska nog sätta igång lite med pluggandet nu snart.
Har omprov i matte B imorgon. Får se om det går nå bättre.
Skulle behöva slå in julklappar också!
Fast egentligen är det verkligen inte min grej, haha men får väl göra det bästa.
Får besök av en söt "liten" tjej strax också, haha.
Fan att jag skulle vara förkyld då, annars kunde vi gått ut och åkt pulka! :D

Träna vill jag göra med, men får väl stå över.

heeejs.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nä du skäms på dig som inte uppdaterar ;)

2009-12-17 @ 18:42:33
URL: http://gnilde.blogg.se/
Postat av: "lilla" sabina ;)

söt "liten" flicka... hmm vem kan de vara ? :o haha <3

2009-12-21 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0