DET SNÖAR!

Dagens vill ha: PENGAR & kläder!
Dagens klädsel: vit tunika & leggings
Dagens frisyr: utsläppt bara
Dagens händelse: skola på förmiddagen, ut med hunden sen stan med Jennifer en sväng. Sen varit hemma.
Dagens låt: ingen speciell faktiskt
Dagens planer: kanske film och sova
Dagens saknad: någon att krama
Dagens dummaste: jag som inte pluggat någonting?
Dagens sjuka: att jag är så jävla trött.. och sover på lektion?
Dagens drog: musik!
Dagens roligaste: -
Dagens favorit: -
Dagens köp: ingenting.. hittar inga julklappar & kan inte slösa -.-
Dagens godis: inte ätit nå godis faktiskt! :)
Dagens humör: helt okej
Dagens ord: snö? haha

jag tänkte lägga upp lite party bilden från detta år,
men det får bli någon annan dag för jag orkar inte sitta och ladda upp de nu.



God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0