DETTA ÅR HAR INNEHÅLLIT:

 

Kärlekstrassel, mycket fester, jävligt många bussresor (inom gävleborg), Classic Car Week, vänner som varit med en när man duger ibland, fått kontakt med en underbar barndomskompis igen, glidit ifrån vänner, kommit närmre andra, träffat flera norska killar i CCW, pratat med en som jag inte pratat med på något år, gjort misstag som man ångrar, åkt på kryssning (flera ggr), en klassfest som var skit kul, restaurang med klassen, övernattning i skolan, varit uppe i skålan/östersund igen och hälsat på dom saknade vännerna (början på januari dock), sista april tillbringades med flera från 9c, maskerad fest i forsbacka, tjejmiddag och mys hos Jossan, skolavslutning med flera från klassen och också de var jävligt kul, varit på power meet med Tilda, piercat läppen (äntligen vågade jag!), färgat håret flera gånger från jätte blont till jätte mörkt brunt -(som jag har nu), haft många mys hemmakvällar med adam, övningskört en hel del och det går bra framåt kan jag säga, hemmafester lite var stans, träffat nytt folk, varit till stockholm och gröna lund två ggr i sommar, midsommar firades i stuga i medskogsjön med roliga människor, myskväll i årsunda hos Jeanette med härliga brudar, varit på brämmen med Jossan & Cissi, badat på ladis i forsbacka och i totra, fiskat med Emil, en jävla massa tårar och besvikelse som alltid, suttit på tant grön en härlig sommarkväll, sommaryran (som sög!), ända + med sommaryran var att jag o Tilda vann en Marabou, en massa i skolan såklart, varit på brynäsmatcher, Borlänge trip med Tilda :), cykelturer runt Valbo.. och Hamrånge, fått brännskada på foten (MATHILDAS FEL), åkt fiddy, Praktiserat på Coop Forum och Karl Hedin i Gävle, börjat gå på gympa pass på friskis & svettis, druckit en del minttu haha, jag & adam jobbade åt SDR x), umgåtts med främlingar typ, gjort spontana saker..


 
& en jävla massa mer som jag inte kommer på eftersom jag är senil typ :) haha.
Så påminn mig om jag glömt nåt roligt.


Kommentarer
Postat av: sabina

sötisunge! så glad att vi hittade varandra igen <3

2010-01-01 @ 11:42:28
Postat av: Lillesyster

När du och jag har varit ute och knäppt kort? :)

2010-01-02 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0