BLABLA BLA..

okej, kanske på tiden att skriva nåt så ni vet att jag finns här någonstans :p haha.
Drar igenom lite snabbt vad som hänt under tiden jag inte underhållit er med uppdatering.

Min torsdags kväll spenderades hemma hos Anni med henne, Ellen, Jennifer, Emmelie & Hilda.
Vi hade det ganska mysigt och roligt med lite spel, god dricka osånt ;)
Men kvällen varade inte allt för länge, eftersom det spårade för en.
Säger inga namn, haha.
Så strax efter tolvtiden gick jag & Anni och la oss, för jag sov kvar där.

Igår fredag gjorde jag & Anni inte så mycket innan jag åkte hem.
Var bara hem någon timme och packade väskan på nytt och blev hämtad av pappa.
Åt fredags pizzan som vanligt när jag kom dit, eftersom det alltid blir det på fredagar, haha.
Adam kom senare mot kvälls sidan och vi kollade idol & sen film i friggen.
Var sååå jävla skönt att Calle blev kvar till final, för han är jäkligt bra.
Fast nu är det ju två riktigt gryma killar som slåss om finalen nästa fredag så,
vi får se vem som vinner :)

Imorse blev det lite mysig innan det blev frukost & dusch ;p
Adam åkte hem, och vi i familjen Mattsson åkte på färd för att inhandla julklappar.
Det blev att springa igenom Rusta, köpis, gallerian nian och flanör.
Så vi var i stan några timmar. Men inte fan hitta jag mycket för det heller.
Kunde ju inte direkt bocka av så många på min "julklappslista"..
eller säger man inte så? x) haha. skit samma, ni kanske fattar iaf.
Avslutade med att äta kycklingsallad på Tennstopet. Riktigt gott!

Nu på kvälls kvisten så blev det att sitta hemma fram tills åtta tiden ungefär,
trodde jag inte skulle få nåt att göra på hela kvällen
men Emmelie hörde av sig och sa att jag fick komma till henne,
så Emil skjutsa dit mig sen så åkte vi till Bergby en snabbis sen tillbaka till henne.
Spelade monopol i några timmar med henne, Lukas, Micke S & Marika.
Jag var andra att åka ut i spelet efter Micke S.
Emmelie vann efter att hon och Lukas suttit och spelat för sig själva i en & halv timme, haha.
Ellen kom hon med, men jag gick hem precis då typ.
Så har varit hemma i 35 min nu.
haha, gud va intressant va? :p

jaja, ska snart gå ut i friggen för att lägga mig.
Sitter i Emils rum nu.
 
Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0