EN VINTERDAG.

Jäklar va mycket snö det har kommit!
Så inte fick jag övningsköra någon idag heller,
fast tur är väl de för då hade jag sladdat i diket eller liknande, haha.

Idag var min lediga tisdag så jag klev upp efter nio.
Skulle på utvecklings samtal i skolan halv elva med mamma
men när vi kom till stan så fick vi reda på att det var inställt för läraren var sjuk.
Så då åkte vi in i nödan. Hade jag bara kollat på progress (våran skolsida) innan vi åkte
så hade vi fått veta de då men inte tänkte jag på det.
Så jag och mamma åkte till City gross en sväng sen hem.
Har suttit och försökt plugga lite sen dess, men har inte kommit så långt som man skulle behöva.

Förresten, en sak jag läste i tidningen idag och jag var super glad över!!
Det ska bli en hårdrock festival i Gävle sommaren som kommer! :DD
Det gillas mycket från min sida eftersom jag tycker om sån musik.
Än så länge så vet jag två bra band som ska dit, nämligen Mustasch & deathstars.
Men sen är det ju det att man ska ha pengar till det också.
För jag vill ju åka på Peace & Love också, haha. Så de är ju några tusen.


Ska gå ner och packa väskan nu för att snart bege mig mot stan och gå på ett träningspass.


snö på våran gård. Ingen bra bild men det visar ju iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0