JULEN

även fast jag lovade att uppdatera igår så blev det inte så.
Men tror inte direkt någon brydde sig iaf ^^

På julaftons morgonen vaknade jag upp hos pappa.
Åt frukost, öppnade julklappar från dom och fixade mig.
Mormor&morfar kom och hämtade mig så åkte vi till mammas ena bror
och åt jul-lunch där med dem som vi brukar. Lite paket där också
sen stressa vidare till Lingbo där Lelles brorsa har stuga.
Där vare fullt hus med hans släktingar. Blev julbord och lite sånt.
Vi kom hem igen vid åtta tiden eftersom Adam kom precis då.
Så då blev det ännu mera julklapps öppning hemma :)

Jag fick en jävla massa shower gel & body lotion, 1500kr, presentkort på köpis,
underställs kläder, parfym, kamera, sängkläder, kokbok, smyckeställ o lite annat smått.
Fick en fin Marilyn monroe tavla av Jennifer också :)
Jag blev nöjd med julklapparna..

På juldagen blev det mys och trevligheter med brudarna i norrsundet! :)
Först hos Hannah sen vidare till Ellen.
Blev inte så många timmar sova hos Jennifer
innan jag åkte hem på nio bussen för att gå på mellandags rean på köpis.
Men var ju äckligt mycket folk som väntat och meterlånga köer så blev inget köp för mig inte.

Sen på lördagen blev det julmat hos Adam sen hem till pappa.
Åkte hem från pappa i måndags och då bjöd Adam mig på bio, på Avatar! :)
De var en riktigt bra film o jag vill se den igen!
Igår hittade jag ett par jeans på mellandags rean, annars vare inget speciellt tyckte jag.

Nu ska jag börja förbereda och fixa mig lite för imorgon.
Bland annat att fixa ögonbrynen och färga dom & göra ansiktsmask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0