JULKÄNSLA?

nu är det bara minuter kvar till julafton nästan.
men det känns inte som att de är julafton imorgon riktigt,
har inte den känslan än jag.
Men det kanske kommer imorgon.
Fast känns som den dagen kommer bli lite stressig, men det ordnar väl sig.
Åkte iaf hem till pappa idag, så är där nu.
Trodde jag skulle få julklappar nu ikväll eftersom jag åker imorgon förmiddag
men jag skulle tydligen få dom då imorgon istället.
Det blir säkert bra det med!
Ska hem till mammas brorsa på jullunch först som består av gröt o julklapps öppning.
Sedan rullar vi vidare till lingbo och firar med lelles släkt.
Kommer hem på kvällningen och då kommer Adam också :)

Så ni får ha en riktigt bra julafton så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0