KYLAN ÄR HÄR!

fyfan va jag fryser! I mitt eget rum.
Iför sig är det ju nere i källaren så det kan väl vara lite kallare här
men nu äre skit kallt. Sitter med en extra tröja och filt på mig.

jaja, igår blev det pepparkaks bak hos pappa
sen skjutsa han mig till Adam oså blev det sova där.
Men hade svårt att sova oså :(
Får skylla på att det var fullmåne ute. För de kan ju varit de.
Så åkte 25an till stan imorse och det var iskallt på bussen,
skämtar inte om jag säger att det var nästan lika kallt i bussen som det var ute.
brr, nu äre kylan som kommer iaf. Fattar bara snö.

Hade matte b, admin b & idrott i skolan.
Åkte med Lelle hem efter skolan,
så slapp gå ner på stan med väskorna och ta bussen hem.
Var tänkt att jag skulle träna idag men orkade inte vänta nere på stan
efter skolan då jag inte kan köpa nåt att äta innan heller.
Kommer nog inte bli nå träna alls den här veckan
och det känns inge bra!
Men får ta igen det riktigt nästa vecka istället.

Gick en liten promenad med Sören när jag kom hem
sen tog jag cykeln till köpis och gick med Sabina S när hon behövde kika efter lite grejer.

Nu får jag ta och krypa ner hos Adam och värma mig :)


Imorgon kommer det nog bli bra om inte alla bangar ur,
men mer om de får ni höra imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0