MIN LEDIGA DAG!

nu har jag inte så bra dagar känner jag,
men får väl göra det bästa av det.

Vaknade iaf klockan tio utan att klockan hade ringt.
Jag hade ställt klockan på kvart över tio, haha.
Så att jag inte skulle sova för länge.
Fastnade framför datorn en stund sen tog jag gröt till frukost,
så det borde jag klara mig på ett tag.
För jag ska nämligen ta en snabbis dusch nu
och sen packa väskan med träningskläder.
Ska in till stan vid ett och kolla efter julklappar med Emmelie :)
Så blir i stan tills jag & Anni ska träna klockan fem på friskis.

Jag hade tänkt träna igår men var ju som sagt inte riktigt på topp så struntade i det.
Jag & mamma var ju till köpis och kollade lite kläder åt mig
och vi hittade faktiskt en tunika/klänning åt mig från Carlings,
ganska enkelt men ändå snyggt!
(jag kan inte bestämma mig om det är en tunika eller klänning, därför skrev jag sådär, haha)
Hittade även en spets tunika på HM som var riktigt tuff,
men kunde inte bestämma mig om jag skulle ha den eller inte så väntar lite med den.
För den var ganska urringad bak på ryggen och det tycker jag inte om så mycket,
men man skulle ju kunna vänja sig.



I try to forgive but it's not enough to make it all okay







Kommentarer
Postat av: Malin

tack vännen..<3

2009-12-09 @ 17:09:57
URL: http://manobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0