SLAPP DAG!

Började dagen i skolan med att kolla på American History X.
Väldigt bra film men sorlig i slutet!
Lunch efter de. Administration B där vi pratade om ica butiker, haha.
Sista lektionen för dagen var Engelska B och fan va jag ogillar den kursen.
Kanske för att jag har sån dålig inställning och är helt kass på engelska
men känner på mig att de kommer gå rakt åt.. helskotta, haha
Eftersom en kompis sa att om man fick VG på engelska A så får man åtminstone G i B kursen.
Satt aa, jag fick knappt G i engelska A så, heeeeeeeeja mig :( haha

Sen gick jag hem till Tilda
& vi kollade tv, prata, somna ifrån filmen vi kollade på
och åt god hemmagjord kycklingsallad :D haha.
Men de var mysigt!

Nu äre dags för mig att gå till sängs.
Är faktiskt ganska taggad tills imorgon.
Blir ju lite ferre hos min vän Jennifer då
med härliga brudar.. sen får vi se vilka som komr senare också.

Har en ganska full dag iaf.
skola, träna, stan med Jossan, hem och till sist till Jennifer.
Kan nästan slå vad att jag kommer glömma
att ta med mig allt som jag ska ha med till na x) haha.


Bild från någon helg sen hos Haniy :)

Kommentarer
Postat av: olivia

hehe, jag tyckte att det var ganska bra faktiskt :) funderar på att välja det.. eventuellt :)

2009-12-11 @ 11:38:24
URL: http://oliviaaw.blogg.se/
Postat av: olivia

svar: japp, commerce :D

2009-12-12 @ 14:55:26
URL: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0