SÖNDAG - TIDEN BARA RINNER IVÄG

hehe, blev inte någon riktig skärpning dedär med uppdaterandet direkt.
Men jag har bara spenderat min helg med pojkvännen :)

I fredags så gjorde jag omprov i Matte B iaf.
Det kändes bättre än första gången men ändå inte riktigt bra,
så jag får säkert någon rest uppgift.
Efter de åkte jag hem och blev upphämtad av morfar på en gång.
Vi åkte hem till han & mormor och käkade lunch med dom.
Sen pysslade vi ihop några julklappar som jag ska ge bort. hihi, tänker inte avslöja för mycket.
Men kan säga att jag blev riktigt nöjd :)
Fick skjuts hem & packade väskan.

Sen åkte jag ut till Adam och har befunnit mig där sen dess.
Vi är nämligen ensamma här hemma hos han
för hans mamma & co har åkt utomlands i en vecka!
Så vi har lagat mat, kollat på film, flottat lite gott, bada badkar och annat mysigt.

Förkyldningen är fortfarande kvar men tur är väl att man har nässpray som funkar.
Känner även som att tiden inte räcker till riktigt,
är mycket som jag skulle behöva göra.


Bestämma mig vad jag ska ha på mig på julafton/nyår?
Köpa en till klänning eller nåt annat, eller använda en som jag köpte till både och?

Slå in julklappar, checka att jag har julklappar till alla (och som jag vet nu så har jag inte de -.-)

Plugga och städa rummet hemma.

Klippa & färga håret!

Fixa några planer för nyår? (för jag har inga nu)
& fixa annat som kan behövas vid nyår..


fan, det känns faktiskt inte som någon att se fram emot, nyår.
Men får väl hoppas att det ändras och några kompisar har nå idéer som man får vara med på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0