WHEN IT WAS GOOD

oj vad helgen har runnit iväg! Men den har varit bra med härliga vänner.

Fredagen bestod av:
Ett annorlunda luciatåg i skolan, med en kille med peruk som lucia. Det var underhållande.
Ett otroligt jobbigt träningpass på Friskis & Svettis. Jobbigaste hittills!
En sväng på stan med Josefine :)
Hem och packa & gå ut med hunden.
Åka till norrsundet till Jennifer med Anni & Hilda.
Middag där med några stycken.
Fest!
Somnade hemma hos Hannah halv fem på morgon.

Igår Lördag:
Kollade på repris av idol finalen. Fel kille vann enligt mig.
Städade efter festen hos Jennifer.
Slappade med henne & Hannah.
Dusch & göra nuddlar sen börja tagga till för party igen... vilket inte gick så bra, haha.
Hem till Johannes på fest. Där det inte var sånt grymt drag,
men det blev trevligt och bättre senare mot kvällen/natten.
Buss x2 hem till Valbo, till miiiiiiin sköna säng.


Blev en någorlunda lyckad kväll hos Jennifer i fredags iaf.
Blev mycket prat om det igår hela dagen, haha.
Jag gillar tjejerna som jag spenderat min helg med :)

Idag har jag bara slappat än så länge.
Var tänkt att jag skulle göra lite nytta men så har det inte blivit än.
Har fortfarande morgonrock på mig och de är underbart haha.
Fattas bara en att mysa med.. men han finns på annat håll.
Ska nog fortsätta att kolla på någon film och ta nåt att äta.
Har förresten fortfarande lite träningsvärk sen i fredags, haha.


Now it's gone too far, look at where we are


Kommentarer
Postat av: hannah

ja jag hoppas verkligen du gillar oss! ;) annars jäklar!

2009-12-14 @ 02:05:11
URL: http://intealls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0