WHERE DO I BELONG?

ja, igår blev det stan med Emmelie några timmar.
Hon hittade lite saker men jag hittade en ynka liten julklapp bara.
Går inte bra för mig med de alltså. Tur att mamma finns som kan fixa och lösa de.
Vi tog en varsin macka inne på Subway. Alltid lika gott de, haha.
Trevligt vare iaf och mycket prat blev de.

Blev Core pass med Anni på friskis också.
Sen blev det bara hem och gruva sig för matteprovet jag skulle ha idag.

Hade matteprovet första lektion idag och jag kan säga att jag inte var den enda
som inte kunde mycket av dedär alltså, shit! Det var verkligen svårt.
Men det är bara att bita ihop och försöka träna mera
tills omprovet jag definitivt kommer behöva göra.

Sen vare lunch. Potatisbullar som alla verkar ha något emot? haha.
Inget fel med de tycker jag. Jag åt även de hemma till middag igår.
Administration B lektion och sen vare tänkt att jag & Alex skulle sitta i matsalen för att plugga lite, men blev mest prat för min del. haha.

Ska äta gooood mat snart. Kantarellsås och pasta.
Ska även åka till Owes om jag & mamma hinner innan de stänger klockan sex.
Sen förbi mormor en sväng och prata om julklappar. Mer säger jag inte ;)
A.Olsson kommer hit efter sin innebandy träning i stan han med...
som alltid på onsdagar :)


jag saknar hur det en gång var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0