ICE AGE 3! :D

i förra inlägget var jag på lite dåligt humör som kanske märktes.
Men det går upp och ner hela tiden, men just nu ska jag rycka upp mig iaf!
Var ju som sagt på bio ikväll, eller ja, efter sex tiden. Ice age 3 med mamma, Lelle & Mathilda. Den var helt okej. Annars har inte hänt så mycket. Jag skrev ju i dagens listan vad jag gjort idag i princip så ;p Känns som jag tappat matlusten också.. Får typ inte i mig nånting, :/
Men imorgon blir det nog stan på sommarkväll mot kvällningen, hoppas på bättre väder också!

För övrigt så är det ju mycket om Michael Jackson på alla slags media som finns eftersom han har dött.. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte speciellt mycket. Men r.i.p

nu blir det ännu en film eller något annat. heejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på ice age 3!

2009-07-14 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0