LÖÖRDAG!

I torsdags vare ju världens oväder med regn o rusk ute så jag stannade hemma i sängen hela dagen tills pappa hämtade mig vid fem tiden.. Senare fick han skjutsa en förbannad/ledsen version av mig till Adam för att reda ut ett och annat. Jag trodde jag skulle åka därifrån med ett brustet hjärta men det visa sig att de ordna sig och blev ett kärleksfyllt hjärta igen :) Så igår blev jag väckt ganska tidigt av lillasyster för att min far fyllde år och vi skulle komma in och sjunga för han vid sängen.. men nån sång ton blev det inte kan jag säga. haha. Så blev fika och massa främmande på dagen. Vid fem tiden så åkte vi till stan och käka på en god grekisk resturang. Sen blev det att åka med pappa o dom ut till hamrånge igen för att bli avsläppt hos Sabina där Linus & Adam också befann sig. Var där någon timme sen åkte jag & Adam hem och möös! efterlängtat kan jag säga :) <3

Idag blev det en lite sen frukost för oss och just nu slappar vi bara. Ska väl börja göra mig ordning senare för att jag o Sabina ska iväg till stan o sen ikväll vidare nånstans ;) Hoppas på att få sova med gubben inatt igen också.

ja, de var väl allt för mig just nu tror jag (:
heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0