love is a burning thing

solar o badar för det mesta.
Åkte även ring och vattenskidor efter pappas båt igår också :)
Riktigt kul! & man är ju kuung på vattenskidor.
Idag blev det att cykla till totra med småsyskorna (jag är hos pappa i hamrånge) oså kom Tilda med bussen också :)
Gick ju knappt att svalka sig i vattnet för de var så varmt, 26 grader. Matilda var med ett tag också. Jennifer & Simon kom också. Jag känner mig så glad när jag har vänner runt  omkring mig, tack för ni finns! <3 Men sen är det kärleks problem och bråk som gör en deppig istället. fan, jag orkar inte.. bryter fan ihop hela tiden. visa intresset om de ska bli nå bättre!!!

Men ser iaf fram emot på lördag, för då blire att åka till Västerås på Big power meet över dagen! Oså Classic Car week om 22 dagar, love it! Då jävlar ska vi glömma bort alla jävla beskymmer och leva livet i rättvik! ;DD

men nu ska jag tjata på min vän Jennifer att komma hit o kanske åka ring efter pappas båt. för det blir de idag igen.

hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0