SOMMARKVÄLL



jag hade börjat skriva på ett bra inlägg för en gångs skull oså trycker jag på en jävla knapp o allt försvinner -.-

men ja, ikväll var det en så kallad sommarkväll i stan som ordnats med artister och denna kväll vare Nanne Grönvall som stod på scen. Jag diggade hennes låtar när jag var yngre och hon sjöng öven några av dem på scen ikväll, men dum som jag var så gick jag ifrån scen ganska snabbt när hon börjat uppträda så jag inte hörde så mycket av de..
Skulle varit där med en klasskompis som är saknad men hon kunde inte tyvärr ;/ Så blev att vara där med Cissi och hennes kille och vi träffade bl.a. på Tilda & Lisa och flera som vi stannade till och pratade med. Så det var trevligt förutom mitt "lilla" utbrott jag fick där, men det gick över.
 Det är kul att umgås med Cissi igen eftersom vi inte varit så mycket med varann dom senaste åren och hon bor ju nu mera uppe i Åre och går skola oså där.. så kommer kännas riktigt tråkigt när hon ska åka hem upp dit igen. ;/ Men vi har åtminstone en grej till att göra innan hon åker hem igen.. men den får ni höra om lite längre fram. ;)
Som vanligt går mitt humör upp och ner idag också. men just nu känner jag mig ganska okej, ännu en gång tack vare vänner <3

men nu blir det till att ha dexter maraton..
& får hoppas att jag kan sova lite längre efter de eftersom jag vaknar så jävla tidigt fast jag varit uppe sent.
justja, jag glömde nämna att jag hade en jävla äcklig marddröm imorse som jag vakna av och var så in i helvete förbannad för.. så har gått och tänkt på de lite idag. inge roligt, inge roligt!

heeeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0