Touch and go

Sommarlovet rullar på och inläggen kommer inte så ofta eftersom jag inte har så mycket roligt att skriva.. eller de kanske jag har, men det är bara drygt o läsa :) men kan skriva lite kortfattat vad som hänt de senaste dagarna.
- Torsdags kväll pierca både jag & Sabina läppen.
- Jag åkte även buss 8 ggr den dagen.. haha
- Fredags åkte jag till pappa, & de andra vet ni om ni läste dagens inlägget som jag lade upp den kvällen.
- Lördags målade jag ena väggen på friggen eftersom den såg rosa ut!
- Sen på kvällen cykla jag till norrsundet till jenniifeer :)
- vi köpte mjukglass med strössel på, åt popcorn & drack läsk.
- senare kom Hannah & Emmelie oså drog vi till Ellen där några st satt och drack lite.
- Efter vi varit där ett tag så cykla jag & Emmelie förbi rickard och pratade med grabbarna sen cykla vi hemåt (:
- Igår söndag körde jag & lillebror Emil fiddy i skitvädret, skooj!
- Följde med pappa till Valbo fram och tillbaka en sväng.
- åkte hem till mamma i Valbo.. Adam följde också med :) <3

och idag hade jag hoppats på att få börja jobba för att få lite pengar.. men vädret var för dåligt för att kunna jobba så de blev inge idag ;/ o imorgon skulle de troligen också vara dåligt väder.. jävla skit! men de lät som att jag & Adam skulle hjälpa hans syster att flytta imorgon iaf. Sen på Onsdag efter jobbet (förhoppningsvis) så blir det att åka till Falun på cruuusing med tildaaa & hennes dadi :>

för övrigt är jag GRYYYYMT taggat på Rättvik på Söndag ;DD



hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0