-

vart är sommar värmen?!
Blir lite trött på att fin vädret aldrig håller i sig riktigt,
eftersom det är superfint o varmt en dag och nästa molnigt och kallt typ..
blää! och idag har det varit både och, tycker jag.

Igår vakna jag & Adam alldeles på tok försent,
så jag blev lite stressad eftersom det var mindre än en timme tills vi skulle åka till stan med bussen.
men vi fick skjuts in istället så vi skulle hinna med 25an mot norrsundet.
Jag åkte till Jennifer & var med henne o Simon.
Blev färgning av varandra hår också, haha.
Vart typ ingen skillnad på mitt men :/
Sen blev det hem o mys med Adam igen.

Adam drog iväg till skolan idag o jag låg kvar i sängen, otrooligt skönt! :D
Blev väckt klockan tio oså blev det att övningsköra till stan, runt lite där o hem igen.
Gick riktigt bra! det är så kul också.
Sen dess har det inte blivit mycket gjort för min del, även fast det skulle behövas.
Försökte få nån med mig att spela tennis eftersom jag blev sugen på de,
men det var annat planerat för deras del.. lite tråkigt för mig.
Solade i våran halvkropps-solarium nyss.. den hörs genom hela huset! haha
Tror inte det blev nå färg direkt, men fler fräknar blev det nog.. SUCK!
nää, nu ska jag fortsätta häcka här bara. kanske ladda ner nån film.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0