att lära utan att göra, är som att älska utan att röra

Igår blev det bad & sol på ladis i forsbacka med tilda :)
Skit varmt i solen vare men inte lika i vattnet. Men det gick för att vi skulle dopa oss iaf.
Var där några timmar. Träffade Madde & Tone också. En gång var dom ute på en tur i en gummibåt! x) haha
Jag var paparatzi och knäppte kort på dem, men har inte lagt in de på datorn än så bilder kommer sen.
Åkte till köpis efter och träffade Simon & Jennifer.
Jennifer följde med mig hem :)
Vi käka, gick till tempo och köpte lite gott och sen blev det film.
Men när vi skulle se på andra filmen så blev vi så trött så det blev sängen istället.

Hon åkte nyss. Jag skulle följt med men jag orka inte släppa mina grejer i boulognen
eftersom hon skulle dit. För jag ska åka till pappa senare och då lär man ha en massa grejer med sig.
Ska iaf ta bussen till stan om cirka en timme för att träffa Adam en sväng.
Jag känner mig som ett nerv-vrak idag.. Det kommer nog inte bli så kul för Adam att träffa mig,
men aa. Det kanske kan bli bra.. eller?

heejs

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; Ja visst är den :D älskar den :)

2009-07-01 @ 21:17:29
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0