DEPP VÄDER

blä, nu blev jag riktigt munter.
Börja grina nyss för ingenting.. varför liksom?! ;s haha
aja, ska strax iväg och äta god mat hos mormor&morfar.
Annars har inte nåt speciellt hänt idag, hämtade lillasyster på dagis igen bara.

Igår vare skolavslutningar i Bergby kyrka.
Ganska segt med massa tal o grejer men va fin alla niorna va :)
Jag försökte mig på att knäppa nåt bra kort med min skit kamera och kan ju säga att de inte blev många bra bilder.
Har inte lagt in bilderna på datorn än heller, men det kommer .. och då lägger jag upp dem ;)

TRÅÅÅKIGT VÄDER DET ÄR!
blir så trött på de.
 Vill ha en massa planer och en massa kompisar att göra saker med också
men har jag det eller? :) nää...
men imorgon äre ju tänkt att jag o lillebror ska börja måla grannens stuga för att tjäna lite pengar
men det sägs ju att det ska bli skitväder hela helgen så vet inte hur det blir med det.

men vi hörs..
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0