HÄRLIGA SOMMARDAGAR!

helgen har varit riktigt fartfylld..
höm, nää inte riktigt men den har varit bra för de, haha.
Midsommar firades som sagt i medskogssjön med några roliga vänner :)
Några grannar kom över lite då o då och det var full fart kan man säga.
Ångra bara att jag gick o la mig så tidigt.
Men dom sista som jag var med dit ramla väl in i stugan vid fem, halv sex :p
så då blev de sleep tajm för alla i några få timmar innan vi klev upp vid elva
o städade ur stugan & fick skjuts hem.
Resten av helgen var lugn, bara var hemma på lördagen.
Var med Tilda på Söndagen, då hon också följde med till mina mormor&morfar för att äta lite
sen midsommar mat.
Sedan blev det massa film tittande på kvällen/natten :)
Igår var jag med Cissi någon timme och sola, sprang i vattenspridaren, hoppa studsmatta o lite sånt.
Riktigt härligt!
På kvällen befann jag mig i Årsunda hos Jeanette med 11 andra tjejer.
Några klasskompisar o två andra,
Vi grilla, mysdrack lite, rökte vattenpipa, försökte spela kort (haha) o gick till strandbaden för att kolla.
Jätte fint vare där kan jag säga!
Så det var riktigt mysigt :)
Låg i sängen vid tre inatt o jag&Anni hade ställt klockan på nio eftersom bussen skulle gå strax efter,
eftersom vi o några andra sov kvar hos Jeanette.
Fy va segt o kliva upp då kan jag säga,
men vi tog oss till bussen.
Annars har det inte hänt mycket idag.
Övningskört lite och hoppat studsmatta med lillasyster Mathilda & Adam.

Åker till Stockholm imorgon bitti.
Nio går tåget. Så jag får väl inte så många timmars sömn inatt heller, baajs!
Vi blir kvar en natt där i gamla stan också för vi har hyrt en lägenhet genom korsnäs där.
Vi kommer besöka Gröna lund imorgon eftermiddagen/kvällen :)

Ja och många andra åker till peace and love nu i dagarna,
men jag är några av dem få som inte åker dit iår.
lite tråkigt, men så äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0