HELGENS & VECKANS HÄNDELSER!

jaa, tänkte dra händelserna lite fort vad som jag gjort under dagarna
eftersom det inte blivit så mycket uppdatering.

Fredag; Åkte hem till Adam mot kvällningen och käkade Tacos oså. Blev även en snabb cykeltur fram och tillbaka till pappa eftersom vi skulle till grannen o prata business. ^^ Runt tio tiden blev det buss ner till norrsundet och vara med rickard. Drog även ut Jennifer .. Simon kom senare också. Vi var ute hela kvällen/natten tills bussen (01.15) gick hem mot adams säng ;)
Lördag; Vakna upp hos pluppen oså blev jag hämtad av papsen på en gång typ. Åkte till hembygdsgården i Bergby där bilutställning o grejer pågick. Vann även en tävling där man skulle gissa när bilmotorn på en bil skulle paja eftersom dom tog ur all olja o grejer. Det var lite komiskt faktiskt att de blev just jag. Sen blev det grillat hos pappa & buss ner till n-sundet än en kväll för att spenderas med Jennifer. Riktigt mysigt var det. Blev en lång bussresa hem mot Valbo vid midnatt.
Söndag; Det var morsdag så blev fika hos både lelles mamma & mormor. Glömde morsdags fikat här hemma, haha.. Adam kom ockeå :)
Måndag; DAGSKRYSSNING! :) med familjen + Tilda. Mysigt vare och lite godis köp oså blev det i taxfreen. Mycket fulla gubbar & tanter på båten också. hhaha. Var hemma strax före elva på kvällen.
Tisdag; skola, övningskörde till stan oså. Blev käk på American pizza place (a)
Onsdag (igår); skola, åkte hem strax efter lunch med adam oså blev det plugg HELA jävla dagen med hemsidan på näthandel. så inte hann jag med några andra uppgifter som skulle vara inne klockan 23.58 senast på kvällen. IG i naturkunskap under sommaren (Y) .. HEELVETE vad less jag blir på mig själv.



har inte blivit att jag lagt in bilderna från kameran sen kryssningen heller.
men det kommer väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0