HERE I GO AGAIN ON MY OWN

var någon dag sen sist dehär,
men har inte hänt allt för mycket.
I måndags åkte jag väl bara tillbaka till pappa efter jag varit till tandläkaren här i Valbo.
& igår tisdag blev det äntligen bättre väder så att jag o Emil kunde måla grannens stuga
som vi lovat för att få moneey! :)
Började tio på morgonen och var klar med allt strax efter klockan sju.
Så jävla skönt o bli av med de så snabbt!
Annars när dom hade målat allt dedär sist så hade de tagit tre dagar, för oss en dag.
Sen tog jag cykeln till Sabina o var med henne o Lisa.
Sov även kvar hos Sabina..
Var riktigt länge sen man sov över hos någon kompis nu,
lite tråkigt tycker jag..
Idag åkte vi till stan en sväng.
Käkade på subway oså.
Har väl inte gjort så mkt mer,
åkte hem till mamma nu ikväll.
Kändes nästan konstigt att åka hemifrån pappa nu när man varit där några dagar.

Men nu blire tagga fredag :D
Blir att åka till en stuga som vi hyrt med några då,
kan nog bli röööj! haha
Men har lite ångest ändå eftersom man fått andra roliga erbjudanden
men det måste väl finnas fler tillfällen för de tycker jag.

förkyld har jag blivit också.. inte jätte höjdare till midsommar.
Bara rinner i näsan -.-

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0