MEENSHUMÖR!

nä, nu blev jag på lite dåligt humör när allting ändrar sig
o man inte säger de till om de innan.. jävla krångel!
aja, de blir väl bra.
Därför jag skriver menshumör är för att jag brukar säga så till Adam när han blir surig,
att han blir mensig x) haha..

Idag har jag varit med Cissi som är hemma i Gävle igen ett tag :)
Vi gick runt på köpis, tog en fika.
Cykla hem till mig o toog en väldigt sen lunch haha.
Sen blev det stan en sväng också.
Åkte hem med mamma.

ikväll har jag planerat & skrivit pack-lista o packat lite vad vi ska ha med oss imorgon.
Blir till att packa mer imorgon.
Har ju hyrt stuga i medskogssjön med några stycken.
Men nu verkar det bara ramla till flera.
aja.. blir nog bra som sagt.

Hörs väl när jag kommer hem därifrån igen ;p
heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0