NEGATIVT & TRÅKIGT!



jag är så trött o less på saker o ting nu.
Vafan skulle jag anstränga mig så lite med allt skolarbete för?!
o de får ju sina konsekvenser nu..
Men det blir ju sommarlov imorgon iaf ;)
så då blire att bara ta de lugnt.
Trökigt att det ska vara så jävla dåligt väder,
hoppas det blir åtminstone lite bättre till imorgon.
Vad kan jag annars gå i om inte klänning o klackisar? ;/
och blir inge thorén fest imorgon heller. jävla skit!
Får hoppas att det blir något annat med några av klasskompisarna iaf.
ska sätta mig o plugga klart det sista nu, om det äns gör någon nytta.
Sen blire att mysa ner sig med en film eller så.
Fattas bara min älskling vid min sida <3


heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0