NU ÄRE SOMMARLOV!

jaa, nu har alla vi på Thorén fått sommarlov.
Riktigt skönt!
Skolavslutningen i sjömanskyrkan igår var väldigt bra.
En massa uppträdanden, tal och utdelande av "TBS awards"
som vi Cop1a vann bästa klass för. Det var lite komiskt :p
Efter de som slutade vid tolv så åkte jag hem och bara tog det lugnt.
Vid fem tiden bestod jag mig på Österns Pärla med 15 andra tjejer från klassen
och käkade :) Blev tre små rätter för min del, muuuuums säger jag bara!
Trevligt vare och sen spiltrades vi för att några st skulle åt ett annat håll
och resten gick hem till Jenna :)
Satt där och drack o körde lite "jag har aldrig..", pratade osånt.
Vid elva tiden gick några av oss mot stan och gick runt lite,
men lesnade och gick tillbaka till Jenna.
Det kom några stycken från business1 klassen då också.
Tog sista bussen hem och var hemma vid tjugo i tre då det blev sängen på en gång.

Idag trodde jag älskling skulle komma och väcka mig eftersom jag inte fick sova med han under natten
men jag hann vakna innan de men låg kvar i sängen tills han kom :)
Har inte gjort mycket sen dess,
tänkte spela tennis men det var upptaget när vi cyklade dit och kollade så blev inget.
Sverige fotbollsmatchen på tvn sluta nyss som Adam kollade på,
så nu ska vi nog sätta på en film som vi laddat ner :)


heejs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; ÅÅÅH vad braa :D, ah men som jag skrev så vet ja inte riktigt vilkebn dag det blir, men ja asså om det är onsdagen så kommer det nog inte spela ngn roll när liksom :D men bra att du är på! Tjata på de andra också :D

2009-06-07 @ 23:36:46
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0